i lOve you.. muaahh !

Monday, 21 May 2012

gedebok !

ni ulat sagu sate.. aku tak makan tapi sang pakwe yang makan :P

ni ikan salmon bukan aku yang makan si dia makan..

bendealah ni aku rase belot.. si dia jugak yang makan
TENGOK ATAS ! cuci mate dulu sebelum meratap , mengeja , membace ayat aku yang tragis ini.. :')

assalamualaikum <3 ladies and gentlewoman , man ? no way, not allowed.. fuuuhhhh..


disini saya ingin menyampaikan sepatah dua tigapatlime kate mengenai maksod yang mendalam mengenai gedebok dalam erti kate lain slim gitu..aww.. ngok* ! gedebok dalam erti kate lain maakkkkk soooddd nya... waaa :'( (sile bace dengan tersedu2) k maksodnya gemuk, boyot, montel, berisi, gedempol, berlemak.. berr.. k tu je yang aku tau tamo over semakin aku terangkan, semakin sentap hati aku (hypothesis).. tapi satu  persolan yang berada diminda , tanda tanya dan juga kata kerja (sambil nyanyi lagu najwa latip) aku rase dah seratusenampuluh orang cakap aku gemuk (comel).. wat the... ergghh ! geram seyh.. aku puas diet tapi tak menjadi.. someone please help me..!

 actually , aku ni suke makan.. hahah..lepas mkn , mkn.. bangun tidur makan, lepas mandi makan, keluar dengan kawan makan, nak2 mama bukak kedai makan.. tak kan aku nak tengok je dak lauk yang terhidang depan mate tu ? rugi woo, marvellous! pada aku tak makan nasi satu hari aku boleh menggigil.. contoh : perut menggigil, lutut menggigil.. :) akibatnyer terbaring kelesuan.. kau ade ?! lagi satu jenis aku ni tak suke lah membazir.. walaupun dah kenyang aku akan menghabiskan juga makanan aku tu, makanan disebelah & dihadapan aku (kawan punye pon aku sapu habis) haha.. terok kau ni siti ! perot tong ke ape ni ? ke kau setiap kali makan jenis yang lupe bace bismillah ?! (emo*)..

kepada sang pakwe yang terbace entry ni, gedik nak bace ke, tak de kerja nak bace ke ni nak cakap: semue ni tipu je okeh ? BHAHAHA.. (gelak jahat)

                                                             sekian , trimas !

No comments:

Post a Comment