i lOve you.. muaahh !

Monday, 28 May 2012

pindah randah (nomad)

assalamualaikum...

lame betol ye tak wat pape berita yang gempak lagi menakjubkan untuk disampaikan kepada mr.blog ni.. aku busy weh mengemas kini barang2 rumah dengan barang2 kat kedai aku.. terasa pinggang ku sakit.. osteoporosis ke aku ni..? idok lah aku minum dutch lady and anlene taw tiap2 hari (senyap2 kacau anlene mak aku kat dapor tanpa kebenaran) :) hee.. walaupun minum anlene tiap2  hari tapi nape sakit lagi..  masalah2..  saman syarikat susu anlene ni.. buuhuhu..  tapi bukan bermakna  aku ni tua okeh? lempang kang cakap aku tua.. ok sudah2 la wat tempeyek (merepek) .. mai focus pade tajuk nomad !

nomad ? ape tu.. haa.. sah kau tak blaja sejarah kan.. tu lah time belajar sejarah ponteng bagi alasan kat cikgu khaidir sakit perot tapi kau g mencekik kat kantin kan siti ? good.. tapi spm aku dapat A tau.. bukan A+ bukan juge A-.. bhahaha.. cerdik tak ? ok kau cari sendiri ye maknanya.. toink~

actually aku sudah pindah kat johor pada 25.5.2012   pada hari jumaat ok.. sile take note n remember.. yeahh! selamat tinggal pahang.. selamat datang ke johor siti (sultan johor cakap kat aku) haha. auta lebeh kau kan.! paling sedih bila kat johor takde member.. bak kate sang boypren bagus takde member takde lah merayap je kan sampai jalan nak balik rumah pon lupa.. (disini ade tokok tambah sikit.. :) kejam kau kan? taknak kawan! tapi takpe fahira yahya n nur farahin  ade..  diorang 2ekor 2orang ni ade.. boleh la tu.. haha.. maafkan aku, maafkan kamu (lagu jamal abdillah)..

kepada kawan2 aku nuh dok di pahang sane aku tau korang sedih kan aku pindah.. ala, aku tau la belom pindah lagi da pujuk rayu , bagi meseg ayat2 jiwang a.k.a tangkap leleh wa cakap sama lu, melutut bagi bunge, menonggeng bagai jangan bagi pindah.. ( tapi aku sikit pon tak tergugat.) hahah..! aku harap korang semue ni berjaya ye taknak didunia sahaja , diakhirat pon mesti kene berjaya.. WAJIB ! ok , sekian.. wassalam.. ^_*  <3 you alls.. muaahhh muaaahhh..

                                                                   xie xie (b.cina)

No comments:

Post a Comment