i lOve you.. muaahh !

Monday, 21 May 2012

twinkle2 in the sky

assalamualaikum <3 ( ha ta jawab mati tercekik.. uhukk3x.. kan dah on the way nak ___)



hai , masih ingat lagikah kamu semua saya yg comel2 lg menawan ni ? kalo tak ingat kau nyanyok! hahah..gurau.. actually , aku baru je ni buat blog ni dari pukul 12 sampai pukul 3 ni weh..sakit bontot jubur, punggung.. last2 ni hasilnye.. buuu ! simple je kot.. sebab aku suke yg simple2 je.. ngek !
tibe emo* pada mate aku ni pon kire ok lah kan.. ape kate orang BRAVO ! haha..(pakai hantam ayat) erm, tapi tak de lah masuk peringkat KO lg.. so, mari kite same menyanyikan lagu TWINKLE2.. mempersembahkan.. dangg !

                                              menunngu tahik bintang jatoh sambil layan lagu terukir dibintang

1,2,3...jom menyanyi sampai sempot sambil angkat kedue belah tangan <3

twinkle..twinkle little star..
how i wonder what you are..
up above the was so high..
like a diamon in the sky..x10

---> lagu ni yang aku selalu dinyanyikan nyanyi untuk pujuk si baby lalu si baby stop menangis.. pabila    mendengar vokal lantang ku.. yeaahh :')
   
                                                            sekian, terime kasih :')




No comments:

Post a Comment