i lOve you.. muaahh !

Sunday, 10 June 2012

budak - budok !

assalamualaikum .. (cekik kau kalau tak jawab !)


ok pada hari yang serba berbahagia ini , aku nak citer pasal tuh tajuk budak-budok..bukannye aku ni budak2 okeh , bukan juge pasal aku kuat menangis so senang2 korang nak cakap aku budak2 kan.. tak2 ! eh , pasai pa budak2 pulak entry yang ceq tulih kali ni.. sebenarnye untuk pengetahuan kau --> mr.blog aku ni kan suke sangat dengan budak2 , nak2 mase beby2 bapak la comel nye.. mase beby2 pun aku comel sngat2 tau..comel sangat.. ceh ! puji diri sendiri.. hakikatnya takde sape puji aku , aku je yang dok beria puji anak orang , :'(  aku ni macam orang sindrom beby.. pasal pe ? aku ni asal nampak je beby mesti nak dukung , nak timang tinggi2 , nak lempang2 kalo pipi die tembam sgt.. nak gigit2 kalo tahap melampau2 geram.. over kan ? tapi..... bile pulak aku ni nak ade anak sendiri ek ? termenung jap ! haha koya aku ni..

Orang cakap kalau nak cium bau syurga tu ceom beby yang baru lahir tu.. bukannye kau dok ceom beby hok pakwe makwe yang ko panggil beby tu.. tu dah bau hapak bukan bau syurga lagi weh.. :) tapi kalo aku mang wangi lah kalau diceom.. hak3.. ngelenyor kau kan.. k mai tengok beby2 comel cantik hansem cute miut dibawah..





ni adik ipar aku.. hak3x ;) pakai tudung tu mia sebelah tu adik die  lia.. :* muah !

ni anak orang mane aku belasah snap pic die ,  siap  ceom2 lagi tu... ensem !
name die adam :)

haa, bertuah kau ni hensem , comel .. name die tuah iskandar.. 

ramai betol yang sayang kat die.. termasuk aku.. tak dapat jumpe die seminggu rase hidup kosong ! :)
name qaseh.. 

qaseh lagi ? 

hai adik , dulu hari2 cakap kat ummi nak call akak kan sekarang takde pong ! :'(
name die manje.. (aku main bagi je)

haa, yg ni jiran aku.. kalo aku balik rumah wajib g rumah die nak gomol2 si tembam ni..
alolo, comel ! tengok tu pandai tengok camera kan ?


bunkface ! yeah itu aq nak ckp.. ni my niece irfan n belakang tu izwan.. hemsem lg awesome..

hai upin yg handsome lagi bermate bulat.. nak pinjam mate  ?

ni pon beby jugak.. special beby, tengok seap boleh wat peace.. watlek watpeace  la kan.. 




No comments:

Post a Comment