i lOve you.. muaahh !

Saturday, 16 June 2012

dataran batu paheart :)


assalamualaikum awak2 semue !


ok.. loading jap ape yang nak dikembengkan isi2 tajuk untuk entry ni.. pale hotak aku sudah blurr banyak mikirkan segala masalah yang ade.. naik beruban rambot ni.. (ciss, poyo.. baru sikit je kot nak dibandingkan dgn orang lain) erm , start dengan ayat REMPIT.. aku dengan fahira yahya jadi minah rempit siot.. kami merempit pergi ke dataran dengan tujuan tak tentu hala.. pergi sane konon nyer nak lari dari segala masalah2 berat di rumah..contohnyer kene sapu rumah, cuci pinggan, lipat kain baju, mop lantai,ect.. mcm mane lah nak jadi isteri orang ni.. heyy ! lagi sekali dgn menggunakan samsung tab kami pn menangkap gambar wajah kami sendiri.. fahira, kau tangkap picture aku , aku tangkap picture  kau dan kami same2 amek picture sendiri... maka terhasil lah gambar2 dibawah.. haha,, tengok sampai lebam tau3 ! pendek je entry kali ni.. sebab hypothesisnye nanti semakin aku menulis dengan panjang entry ini, semakin aku kuat melalut lagi kalut.. ook ,sekian bubyee ! :*



                                                                           
yeahh its me.. so cute right.. me posing like this ? thanks  :P
gemuk pendek tapi3 bayang2 kat belakang tu kurus tinggi
OK JGN TERPEDAYA !

Bhaa ! cntik betol pemandangan di belakang !  tgok orang
tu betol ke tak betol die ni ?! ouh , sewel ..
fahira happy sangat kau ye dapat g dataran ? yg belakang tu plak
dah kenapa wat gitu ?!!



TRIMASS ! :)

No comments:

Post a Comment