i lOve you.. muaahh !

Friday, 1 June 2012

tutty fruity

assalamualaikum...


entry kali ni nak bincang pasal pergi tutty fruity..  mak ai perlu ke ckp.. ye.. mang perlu okeh.. aku pergi tuty fruity last week tapi harini baru nak cakap..  almaklom lah dekat mentakab mane ade wujud lagi mendealah ni.. yang ade eskem pon eskem yang jual bunyi2 loceng tu.. kling...kling...eskem2 ! pakcik henseng pomote eskem buatan sendiri.. pastu yg ade pon eskem conetto, tapi mam dengan si dia awu best kene dgn lagu ni.. mungkin inikah yang dinamakan cinta hati gembira rasa bile kau kata cinta.. ye kan sayang ?

disebabkan tak pernah pergi tutty aku awal lagi soh nur farahin ajar mcm mane nak amek eskem nanti.. adakah masuk2 teros duduk? adakah kita yg pergi amek sendiri? adakah kita makan dulu baru bayar? peh, banyak sangat adekah kau tu kan.. ye...! AKU TAKNAK SAMPAI SANE AKU CAKAP ' EH MALU NYE' , 'EH JAKON NYE AKU'  aku taknak eh.. lebih baik aku tanye cik farahin sebab die sudah berpengalaman.. haha.. beria lah nak ber'capital letter'..  (tampo pipi aku sendiri)

setibanye aku disane , bukan aku sorang je .. aku pergi dengan sorang bodyguard buah hati pengarang jantung aku.. fahirah yahya.. dialah orang paling beria ajak tapi bukan nak blanje aku pon.. penat aku bawa kau taok ! mane ganjaran aku hah ? :"( ok sudah2 lah.. lalu kami pong mencari tempat yang stategik dimane background nya sangat comel mcm aku untuk kami melakukan aksi2 gedik.. klik... klik... klikk... ni lah hasil nye snap picture gune fon samsing samsung galaxy 7.0.. banyak lagi tapi hanye ni je yang mampu aku tunjuk.. bukan ape kang sang boypren aku tak boleh tidur teringat muke aku ni haa.. bukan muke fahirah yahya okeh.. :D ye kan tuan ? ye sayang.. hee.. :* SS..

yang belah kiri tu aku punye.. yey ! kanan cik fahira yahya punya.. buu !

selepas membaham eskem.. erk ! alhamdulillah..

sedap sangat lettew.. nak tambah lagi kau kan ?
selepas menibai ini eskem kami dengan senang hati nya keluar sambil pegang perot sambil korek pusat .. woohoo.. menandekan hati kami riang ria ceria bersame.. sorry ayat tak boleh blah.. izainkan ku mengundur diri..



                                                <3  sekian terima kasih  <3

No comments:

Post a Comment