i lOve you.. muaahh !

Saturday, 14 July 2012

model spec :)

assalamualaikum <3

pada ahad yang lepas , aku dan due ekor ketul sahabat dan emak , ayah , pakcik sedare nye telah pergi ke masjid jamek kaw ! kami sanggup berhimpit2 menaiki kereta yang comel.. 'ah , lantaklah asalkan sampai' bentak hati kudus ku.. niat dihati emang nya aku nggak mau bali apa-apaan.. konon membazir.. nak gak saving duit nyer.. danggg ! sekali ternampak cardigen yg labuh kesukaan ku.. walauwehhh , pehal ni weh ade jual berbagai2 jenis bendelah yang aku suke sngat ni dgn harge yang lebih berpatutan.. aiseh , ayat mintak pelempang..
semue terjadi dengan 
konon nye. kononnye aku nak try je lah sebab kesengkekkan ong nya.. lalu aku pon try dan si due ketul member ni cakap ' eh , cantik jgak cardigen biru ni' dah lah baju ni ade sehelai je.. kalau ade byk aku tak kesah.. aku pon try bkak purse.. kira punya kira.. hah ! ade RM70 je.. kalo beli tinggal rm30.. ok.. tanpe fikir panjang ape akibat nyer nanti aku pun beli.. aku sanggup berlapar demi mendapatkan baju cenggitu.. whuahahah.. nampak tak disitu perangai aku mcm mane ?

macam tak kena je perenggan diatas ni dengan tajuk entry.. sengal* eh, tapi mang ade sikit pon kaitan nye.. sementare meneman si member ni bershopping sakan.. asal terjumpe je barang yang cantik aku pon try.. try je pon.. beli nye haprak..duit suah tarak maa.. haha paling banyak aku try spec mate la.. sampai tuan punye gerai ckp ni boleh jadi model spec ni.. haha.. nak tengok model nyer.... dibawah ni ye.. :)

eh , ni datin !

syalah professor klon.. hahaha evil laugh*

spec : apple macam kena mkn dgn ulat
model : siti zubaidah binti lokman
sekian ;)



ok 3keping je yang mampu saya tunjuk.. ok babye !!

No comments:

Post a Comment