i lOve you.. muaahh !

Tuesday, 9 April 2013

Sahabat selamanya ❤

Assalamualaikum 
(jawab salam aku ni kalau x ketuk kepala kang)..

Siapa kat sini ade kawan , kawan baik ke kawan jahat ke ? angkat bulu hidung aku nak kira bulu hidung kau ade berapa banyak siapa paling banyak dia banyak kawan . sengal pengotor betol lah ! ok2 kawan ni kan ade pelbagai jenis . Ade yang kawan dengan kita time kita senang je . Susah ? dia akan chaww kawan dengan orang lain . Lepas tu bila dia susah dia cari kita balik . Kawan yang macam ni kita patot jet je muke dia tu bagi berlobang besa hedong dia . Peduli pulak kite kan . Sape suruh perangai macam najis tahik kambing . sangat susah k nak dapat kawan yang jenis membantu kita time senang ke susah kebanyakan nak amik kesempatan dalam kesempitan . Aku kira bersyukurlah dan beruntung tau ade kawan yang ade time aku susah atau senang . Event dorang duduk jauh tak bermakna persahabatan ini semakin jauh and renggang . Tidak sama sekali :)

Nur Raifana Najwa(Rai) , Siti Sulaiza(Susu) , Nurul Nabila(Jeji) , Nur Aimi Liyana(Milo) ini kawan aku masa zaman sekolah lagi apa orang selalu cakap zaman kita berhingus hijau pekat pastu mak yang lapkan . Haha ! Rai kawan aku mase sekolah menengah lagi kami baru rapat masa Form4 pastu tempat tusyen pon sama . Kalau kat sekolah rehat dengan dia and the geng weolls conquer satu meja ok makan sambil berborak gosip macam buat rombongan cik kiah . haha . Susu , Jeji , Milo pulak bukan kawan satu sekolah semua ni . semua lain2 sekolah tapi kami still boleh jadi rapat . Pergi mana mesti berlima tau . Balik tusyen , pergi jalan , pergi makan , pergi kem2 wajib berlima . Kurang sorang macam tak lengkap . Dulu weolls ni suka sangat berkongsi cerita , bayangkan kalau 5 orang share cerita dorang sampai ke sudah takkan habis . Kalau nak berdating nanti mesti kena tolong cover . haha . Kalau pergi ke kem pulak sampai tak tidur sebab banyak cerita yang nak dicakapkan .

Aku masih ingat lagi Rai mase pergi UMP dah buat group masing2 pastu tersedar yang dia pakai baju terbalik . Tengok2 asal baju dia takde gambar yang macam kiteorang pakai special ke dia punya baju sekali die pusing belakang gambar tu kat belakang. haha. pakai baju terbalik nak cepat kan kelam kabut sampai mcm tu . gelak besa* Jeji pulak gila2 perangai and paling suka buat lawak , mulotnye sangat riuh macam murai.com Susu and aimi  pon boleh tahan jugak kalau buat lawak spontannya tu. then , kalau salah sorang antara kami ade masalah dorang bagi pendapat nasihat masing2 . jumpa dorang mesti hilang masalah tau :') .Banyak sangat kenangan yang kita lakukan    sampai aku lupa sebab banyak sangat . hehe . Tapi lepas masing2 dah dapat sambung tawaran belajar , masing2 busy , yang paling susah sangat nak jumpa Aimi sebab Aimi dia masuk politeknik. Aku , Rai , Susu UITM , Jeji pulak kerja .aku pulak dah pindah johor jauh pulak tu dari dorang nak hang selalu pon susah . Aku rindu korang sangat2 kalau ade mase mang aku akan jumpa korang and sanggup naik pahang semata2 jumpa korang so aku lagi baik dari korang kan.? jwab2 ! haha. :P

Lastly , khawen jangan jumpa jemput tau . pastikan aku jadi pengapit korang . haha . Semoga persahabatan kita kekal till jannah , diredhai Allah SWT . amin rabb :) jangan lupa aku yang jauh dimate ni ek . Hoi Milo , Susu , Jeji Rai kalau dah bace tu komen ahh aku nak tau korang bace .hehe. tata wsalam .
dari kiri ~ Aimi keding :P , Jeji ranting , me(si comel :P) , che.. 



Fantastic babey dance woohooo . Jenjalan di Kuantan :)





Baru2 ni aku naik pahang . dari kiri ~ Susu , Rai , me
tah pape je Susu ni tunjuk benda alah tu :P 








2 comments:

  1. :') thanks for being my friend , not friend but my bestfriend :)

    ReplyDelete